viernes, 4 de julio de 2008

CONCERTS






Bones!! despres duns quans dies torno a actualitzar., avui toquen fotos d'uns quans concerts que e anat, i e `pogut fer fotos, ya sigui damagat o de la manera que e pogut pq la segona va ser la unica que vaig poguer fer perque portava la camara reflex i es veu q no es podien entrar!! i clar un cop vaig fer la foto em van veure i me la van fer plegar! us poso els noms de les cantants per ki no les conegui en ordre que estan les fotos, ALICIA KEYS - PALAU OLIMPIC BADALONA, BEYONCE - PALAU SANT JORDI, CHAMBAO - JARDINS DE CAPROIG, SHAKIRA - PALAU SANT JORDI, LUCIE SILVAS - PALAU DE LA MUSICA!
que tingueu un bon cap de setmana!!

3 comentarios:

Manel Bartrons dijo...

eihh Roset.

soc manel bartrons, no sé si em coneixes. jo si que et coneixo a tu.

molt bé el blog. veig que t agrada la bona música. has estat a concerts molt bons últimament. Jo a la teva edat també em "patajava" concerts a dojo. t envejo. tens fotos molt bones. aquest septembre vaig a veure Coldplay....a veure si ens hi veiem!!!

vinga una abraçada i felicitats pel blog !!

manel

Montse Argerich dijo...

Hola Jordi,

Tens unes fotos molt bones dels concerts... m'agrada molt la de l'Alicia Keys i la de la Beyoncé, les altres també, però em decanto per aquestes dues.

Petonets!!
montseargerich@gmail.com

Rokins dijo...

hola noi, et volia comentar que en general em sembla que tens un sentit de la bellesa molt gran. M'agrada com tractes les fotos, és molt personal. I tot i que no coincidim massa en els gustos musicals, m'agrada molt la teva sensibilatat estètica...