domingo, 20 de julio de 2008

CAP DE SETMANA!





holaa a tothom!

com veieu aquest cap de setmana a sigut na mika enfainat pero a la vegada de relax!

fa uns dies em vaig comprar alguns accesoris per la camara i primer u faig estrenar amb la sara q vem estar fen una sessio el dijous, i la veritat es q vaig alucinar amb les fotos q vaig fer, ni jo mu creia! vaig sortir molt content de la sessio!

divendres em vaig fer un tattoo al dit! algun dia ya us penjare alguna foto!

i com cada cap de setmana lem passat a lescala! on tambe hem fet una sessio am el xavi!

en fi dema tornem a la rutina esperan el proxim cap de setmana amb moltes ganes! vaig a passarlo a sitges! mencanta! segur q tambe caura alguna sessio o algu!jeje

un pto a tothom!

2 comentarios:

Montse Argerich dijo...

Molt bona la primera foto Jordi, estás espléndit!!
Felicitats!! d'aquí quatre dies et veurem fent algún anunci de perfum...

Una abraçada!!

jordiluqe73 dijo...

gracies montse! la veritat es q es el meu somni! ser model o simplement fer un anunci de parfum com tu dius, amb axo em conformaria!

un pto i moltes gracies!