martes, 18 de noviembre de 2008

SORTIDA DEL SOL A L'ESCALA









Les fotos d'avui son fetes a l'escala, devien ser per alla les 7 o 8 del mati al mes de febrer, veure sortir el sol es una mania que tinc, lloc on vaig,lloc que intento despertarme a l'hora que surt el sol per fer cuatre fotos, la veritat es que amb el meu germa no li agrada gaire que el desperti pero val la pena llevarse dora!
merci pels comentaris de laltre dia, intentare actualitzar mes sovint, i lo de sortir de festa amb la camara.... ya en parlarem pq la festa es la festa i amb camara intentant fer la millor foto de la nit,.... si et dic la veritat amb la colla sempre fem la foto de la nit, pero no es que ens la currem gaire, es la foto a lo mes destacat que em vist dela nit!jeje
un ptnas i merci a tothom qui es pasa per aki!


4 comentarios:

Olga dijo...

Ei, molt bones les fotos de l'Escala... m'encanta l'Escala i aquesta sortida de sol una passadaaa!!! Tinc records boníssims de l'Escala; les vacances de tota la meva infància i uns quants d'adolescent eren aquí en aquest poble de mar tant entrenyable.... felicitats per les fotos, et segueixooo!!! Ptons

jordiluqe73 dijo...

merci olga! la veritat es q jo tambe i tink molts recors per l'escala! desde petit q i passo les vacances fins ara, fins i tot duran lany i anem alguns caps d setmana! lescala es genial! mencanta i les sortides de sol desde la punta de cala montgó son genials!

merci i un ptnas!

Montse Argerich dijo...

Jordi,
Felicitats per les fotos, són precioses totes!
Va, així m'agrada....
Salut i Fotos!!!!!

Rokins dijo...

oohhh! molt boniques. quins colors més preciosos....
Una abraçada!