martes, 23 de septiembre de 2008

BARCELONA







EIIISS!!! DOCNS RES, AVUI E TROBAT AQUESTES FOTOS PER AQUI A LORDINADOR Q SON DE LANY PASSAT PERO Q LA VERITAT ES Q MAGRADEN BASTANT! I A MES A MES BARNA Q MENCANTA!

LA PRIMERA ES DES DE LAVIO TORNAN DE MALLORCA, LA SEGONA DE LA FONT QUE HI HA A LA PLAÇA CATALUNYA, DESPRES LENTRADA DEL FAMOS MERCAT DE LA BOQUERIA I TAMBÉ UNA DESDE DINS A UNA PARADA DE FRUITA Q LA VERITAT SON ESPECTACULARS, I LULTIMA UN TAXI Q PASSABA!

ESPERO Q US AGRADIN!

AQUEST FINDE A SIGUT EL CASAMENT DE LA SANDRA I EL NEN, EL MEU GERMA YA A PENJAT FOTOS AL SEU BLOG, JO YA EN PENJARE MES ENDEVANT!

UN PTO I Q TINGUEU UNA MOLT BONA SETMANA!

4 comentarios:

jordiluqe73 dijo...

la primera foto no es veu gaiire b, u sento pero es que les e reduit bastant.

Anónimo dijo...

woles rei!!pues si son bastan maques!!va tot be??un petonas

Esther dijo...

Jordi, estan molt bé les fotos... no sé si m'agrada més la de la parada de fruites o l'última, la dels cotxes. La primera té uns colors més vius i les parades de fruita que ho tenen així tot ben posadet m'agraden. Saps què m'ha agradat molt també? (Ara em diràs que em fixo en tot, fins i tot en el què no m'he de fixar) el títol de la foto, que quan l'he ampliat he vist que hi deia 'què li poso?', molt encertat!

Però la dels cotxes també té el seu encant, té un aire melancòlic i aquestes instantànies de moviment paralitzat sempre em criden l'atenció.

Montse Argerich dijo...

Hola Jordi,
Encara no t'havia dit res d'aquestes fotos, i penso que són molt bones! Totes!
Felicitats wapo!